.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است ماجرای حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
تلویزیون قصد جدی برای ساختن پایتخت ۷ دارد. گویا مذاکرات هم بی‌نتیجه نبوده و حتی خبرهایی از آغاز پیش‌تولید سری هفتم سریال پایتخت هم به صورت غیررسمی و درگوشی در حال انتشار است(ادامه)
سردارانی که تا آخرین نفس ایستادند+ عکس
(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. نمایش این تصاویر خاص در محل دیدار رهبری با نخبگان + عکس
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد. مهران احمدی: بزرگ‌ ترین پشیمانی زندگی‌ام سریال پایتخت است !
شمال نیوز: مهران احمدی بازیگر نقش به یادماندنی بهبود در مجموعه پایتخت در تازه‌ترین گفتگوی تصویری با فیلم‌نیور به سوالاتی درباره حضور در مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم پاسخ داد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. در جهت ثبات بازار ارز تلاش کنید/ دشمن پس از ناکامی در ناآرامی‌ها، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نطق میان دستور خود گفت : آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام آقای رئیسی! این آخرین اخطار است / دفعه بعد ، سند رو می کنم
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نطق میان دستور خود گفت : آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام(ادامه)
رونمایی از مدل جدید پرسپولیس
نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور پیشکسوتان این باشگاه در حالی برگزار شد که خبری از اهالی رسانه نبود.(ادامه)
داور بازی حساس سپاهان و استقلال مشخص شد
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
محور کندوان بازگشایی شد/ تردد نیمه روان
رئیس پلیس راه ولی آباد از بازگشایی جاده چالوس که به دلیل ریزش شدید سنگ از کوه مسدود شده بود با تلاش راهداران خبر داد.(ادامه)
شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انتخاب شدند
اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسین جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رای اعضای مجمع عمومی از سرتاسر کشور منتخب شدند. (ادامه)
نکوداشت هفته پژوهش و فناوری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد. رویای شیرین پالایشگاه شیر در مازندران / پای برندها در میان است
شمال نیوز : واردات بیش از چهار هزار تن انواع پودر پنیر، ساخت پالایشگاه مواد پروتئینی و شیر را الزامی می سازد، از این رو رویای چهار دهه ای مازندران توسط برندترین کارخانه اش به نام کاله، رنگ می گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. هرگونه رودربایستی، تعجیل، توجیه‌پذیری و ساده‌گیری انتخاب مدیر ارشد دولت در استان کنار گذاشته شود
شمال نیوز : «استاندار» در واقع رئیس‌جمهور و رئیس‌کابینه استان است. از این‌رو در هر استان سرنوشت موفقیت دولت و برنامه‌های آن ارتباط وثیقی با صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها، خلاقیت‌ها، هماهنگی‌ها و تحرک استاندار و تیم آن در استان دارد. (ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.